Reclamatie dl. Dan Alin Barla

Reclamatia s-a primit pe email. Toata conversatia este reprodusa mai jos:

Comanda facuta de client la noi pe site:

Salut, Dan Alin Barla

Îți mulțumim pentru comanda facută pe Bike XCS . Poți verifica starea comenzii intrând în contul tău. Dacă ai întrebări, ne poți scrie oricând la magazin@bikexcs.ro sau suna la numărul de telefon 0735 818 636.

Comanda ta, numărul 100002951 (efectuata la 20 noiembrie 2015 09:49:37 EET)

Informații facturare: Metodă de plată:
Dan Alin Barla Strxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Cod Numeric Personal: –

Plata in Magazin
Informații livrare: Modalitate de livrare:
Dan Alin BarlaStrxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Cod Numeric Personal: –

  – Ridicare de la sediu
Item Sku Cantitate Preț Total
Mansoane Sram Locking Foam Negre 2015 SRA-26933 1 38,50 RON
Preț Total 38,50 RON
Transport 0,00 RON
Total 38,50 RON
Acesta este un mesaj automat de preluare a comenzii. Veti fi contactat in scurt timp de un consultant vanzari Bike XCS pentru finalizarea comenzii.Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.Pentru produsele cu livrare „La comanda” termenul este de 3 zile lucratoare.Pentru orice detalii suplimentare sau modificari asupra comenzii, nu ezitati sa ne contactati. Programul de lucru al Departamentului Vanzari este de Luni pana Vineri intre orele 10:00 – 18:00.Preturile din aceasta comanda sunt valabile 5 zile. Produsele ce se afla la lichidare de stoc se pot livra la pret redus exclusiv in limita stocului BikeXCS, cantitatea suplimentara se livreaza la pret intreg. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.Produsele in stocul magazinului sunt disponibile imediat, iar cele disponibile la comanda online vor fi livrate in cel mai scurt timp posibil.Va rugam solicitati consultantului de vanzari verificarea compatibilitatii produselor comandate. Consultantii de vanzari Bike XCS pot face verificari asupra compatibilitatii pieselor comandate numai in masura in care acestea le sunt cunoscute. Compatibilitatile pot fi verificate consultand specificatiile producatorului.Toate cele bune,
Echipa Bike XCS

Raspunsul dupa ce noi i-am oferit un produs similar intrucat a fost informat ca cel comandat nu mai este in stoc. Clientul a optat sa trimita pe cineva (sora) sa vina in magazin sa vada produsul. Produsul recomandat era asemanator, dar cu alt pret. Avand in vedere ca si pretul de intrare era diferit nu se putea emite document fiscal de vanzare sub pretul de achizitie. Am informat clientul iar acesta a refuzat sa plateasca o diferenta. Seful de magazin si-a luar raspunderea si a oferit cadou acel produs intrucat nu se putea emite document fiscal si pentru aplanarea conflictului. Mai jos reclamatia facuta prin email de client Dan Alin Barla:

Dan Alin Barla

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
Sunteti niste javre ordinare. Si sa nu va fie mare surprinderea cand o sa trimiteti comenzi aiurea prin tara, fara ridicare, asa cum si voi ati pus oamenii pe drumuri degeaba vineri seara prin traficul asta infernal, sa va bucurati la 7 lei.
Raspunsul nostru ca reply:

Magazin Bike XCS <magazin@bikexcs.ro>

Nov 20 (2 days ago)

to Dan
 Buna seara
Ne cerem scuze in eventualitatea in care v-am nemultumit dar noi nu vrem sa ne bucuram de 7 lei. Ci aceasta a fost comanda dvs. Aceasta a fost valoarea ei. Din pacate pentru ca azi am primit peste 200 de comenzi 99% dintre ele onorate cu bine exista si riscum sa apara erori. Ne pare rau ca v-am dezamagit dar toti clientii care au comandat dar nu au mai apucat ceea ce doreau vor primi un voucher valabil pana in luna ianuarie 2016.
O seara placuta
Clientul continua cu amenintarile desi ele sunt nefondate:

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
Modelul „Contour” se vinde in toata tara asta la acelasi pret cu modelul normal, inclusiv pe site-ul dumneavoastra.

Culoarea niciodata nu a influentat pretul produsului.
Nu e problema mea pretul de achizitie. Problema mea ca mi-ati oferit un produs similar, fara a specifica diferenta de pret. Am verificat si pe site produsul oferit ca alternativa si era la acelasi pret. Si am facut o ora prin trafic sa il ridic, pentru ca apoi sa incercati sa mi-l vindeti la un alt pret, cand pe site este cu acelasi pret!
Pentru asta va veti alege cu o plangere la OPC si mai multe comenzi ce probabil nu vor fi onorate, asa, ca sa va returnez „favorul”.
In comanda mea scrie 38.5 lei, nu 43 de lei. Asta a fost comanda mea. Mi s-a oferit un produs similar, care pe site are acelasi pret. 38.5 lei. Am ajuns la magazin, mi s-a cerut 43 lei. Restul decide OPC.
Apoi revine si ne ameninta din nou:

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
O sa va regasiti si in toate articolele despre tepele de black friday, pe toate marile bloguri din Romania. Daca ma cautati putin pe Google o sa gasiti legaturile pe care le am cu online-ul de la noi. Chiar trebuie sa se schimbe ceva in tara asta
Raspunsul nostru:

Magazin Bike XCS <magazin@bikexcs.ro>

Nov 20 (2 days ago)

to Dan
Va multumim

Daca atat puteti ?? este ok
Revine cu un nou email in care dovedeste ca actiunea noastra bine intentionata si concilianta soldata oferirea produsul drept cadou si refuzat de client nu este obiectul acestei reclamatii. De fapt actiunile clientului asa cum spune chiar el sunt de defaimare si aducerea unui prejudiciu de imagine.

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
Nu. Atat puteti voi. Sa dati tepe si sa va bucurati la 5 lei
Ne simtim datori sa raspundem in continuare jignirilor si amenintarilor aduse facand un rezumat al celor intamplate:

Magazin Bike XCS <magazin@bikexcs.ro>

Nov 20 (2 days ago)

to Dan
1. Erau 7 lei.

2. Ati fost informat ca nu este pe stoc si domnisoara sau doamna care a ajuns la noi ne_a confirmat ca stiati de diferenta de pret.
3 nu ati dorit sa o achitati desii era ALT ARTICOL …ALT PRODUS.
4. Daca nu va permiteti v-am promis ca va dam cadou o pereche. SI NU GLUMEAM.
Mai mult de atat nu vad ce am putea face?
Dar probabil ca anumite frustrari traite in viata refuleaza in acest fel
O seara placuta si va asteptam sa va rodicati cadoul
Din nefericire clientul nu poate sa se abtina si ne ameninta din nou, de data asta ameninta personal dovedint cele mai rele intentii:

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
Dupa ce ca esti un hotoman ordinar, si un mincinos, mai faci si pe desteptul acum.

Nici o problema, lacomia, mandria si prostia se platesc scump.
Ne auzim cu ocazia viitoarelor comenzi. 😉
La aceste amenintari directe si personale nu am avut cum sa raspundem intrucat nu erau adresate magazinului ci reprezentantului magazinului care raspundea la emailurile clientului si acest lucru l-a facut pe dl. Dan Alin Barla sa mai trimita un email jignitor 5 minute mai tarziu.

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
Esti un amarat de angajat intr-un magazin de biciclete, lucrezi peste program sa dai si tu o teapa de 5 lei, si jignesti de neajunsuri materiale si frustrari in viata ? Esti patetic
Pentru a incheia aceata reclamatie reprezentantul nostru ii comunica clientului din nou cele intamplate si solutia aleasa, in speranta ca va intelege ca magazinul nostru nu are si nu a avut niciodata o pozitie adversa si doreste stingerea conflictului inca de la bun inceput:

Magazin Bike XCS <magazin@bikexcs.ro>

Nov 20 (2 days ago)

to Dan
 Inca o data va comunicam respectuos ca produsul solicitat de dvs NU MAI ESTE IN STOC nici la importator nici la noi va oferim un alt produs tot cu reducere de 30% cu doar 7 lei mai scump. Daca nu doriti sa achitati diferenta de 7 lei VA FACEM CADOU acest produs deoarece legea din Romania ne interzice facturarea sub pretul de achizitie.
Va informam deasemenea ca aceasta conversatie este anexata dosarului comenzii dvs si va fi folosita atat in cazul unei plangeri oficiale si a oricarui control precum si publicat pe blogurile unde ne amenintati ca veti face postari calomnioase la adresa Bikexcs in vederea clarificarii situatiei create. Cred ca este in detrimentul dvs sa continuati in acest fel in loc sa rezolvati cu decenta si inteligenta venind sa va ridicati Cadoul si sa inchideti astfel un litigiu complet derizoriu
Clientul revine cu un email in care isi argumenteaza puncul de vedere fara insa sa mentioneze ca produsul oferit de noi nu era listat pe site (nu tot ce se gaseste la noi in showroom este si pe website) deci nu exista o un pret decat un  pret presupus de la alte produse asemanatoare listate pe site.
 
Pentru buna intelegere a situatiei produsul oferit de noi avea alta culoare. Acea culoare venea cu pret de achizitie mai mare, asta este politica furnizorului. Un exemplu cunoscut este in lumea telefonaleor mobile unde culoarea influenteaza pretul.
 
Ca o parere personala acum, despre bun simt conversatia listata aici nu mai necesita alte comentarii. Iar cu privire la normalitatea din tara asta… cred ca nu este bine inteleasa.

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
Problema e ca produsul oferit ca alternativa are fix acelasi pret cu cel comandat. Am screnshoturi in acest sens. Se poate anexa conversația fara probleme. Nu doresc nimic gratuit, doresc doar putina normalitate in tara asta. Si totul pleacă de la bun simt.
Reprezentatul nostru raspunde si acestui email dorind, personal, in ciuda jignirilor, sa faca lunina in acest caz.

Magazin Bike XCS <magazin@bikexcs.ro>

Nov 20 (2 days ago)

to Dan
Datimi un cont watsup si va trimi o poza cu pretul de la importatorul sram sa vedeti ca cele rosii sunt mai ieftine decit cele negre. ASA VINDE SRAM
Clientul continua sa ameninte desi i-a fost pusa la dispozitie lista de preturi a furnizorului (care este confidentiala de altfel) pentru a intelege ca nu este vorba de rea intentie.

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
Prefer sa merg pana la OPC si sa fac putina indexare pe online, si sa previn sa mai faceți altfel de nesimțiri cu altii, decat sa ma aleg cu mansonul vostru gratuit 🙂 E vorba doar de nesimțire, nu de bani. Probabil doar banii contează pentru dumneavoastră.
Din nou… dupa 3 minute vazand ca nu mai putem raspunde la emailurile respective intrucat clientul ne ameninta incotinuu fara sa aiba o pozitie de conciliere propusa de noi inca de la inceput cand i s-a oferit o alternativa la produsul comandar si daca aceea alternativa era respinsa i s-a propus un voucher valoric valabil in afara campanie pentru orice produs.
 
Exista regulamentul companiei, regulamentul generel pentru campanii de reduceri precum si conditii comenriale, acestea sunt citite si agreeate de fiecare client in momentul in care se lanseaza comanda. Produsul oferit de noi ca alternativa NU se afla listat pe site ci doar unu similar de alta culoare, clientul in continuare nu poate intelege ca un produs care nu este listat nu are cum sa aibe un pret… listat…
 
In plus comanda nu a fost confirmata, nu exista nici un document care sa ateste acest lucru. Doar s-a oferit un produs similarca altenativa iar clientul a trimis un reprezentant (sora) in magazin care sa decida achizitionarea lui.

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
Asta nu reiese din prețurile produselor de pe site ul dumneavoastră si nici din conversația telefonică pe care am avut-o cand am stabilirea schimbării comenzii si confirmării ei.
Pentru a inchide conversatia reprezentantul nostru incearca sa aplaneze conflictul si raspunde:

Magazin Bike XCS <magazin@bikexcs.ro>

Nov 20 (2 days ago)

to Dan
Din pacate este clar ca fie cautati scandal fie sunteti de la concurenta . Asteptam controlul OPC care in cazul dvs ne va distra si pe noi si pe inspectori copios pe seama acestui mod de gandire. Daca nici o dovada nu va satisface. Apropo invatati sa respectati oameni indiferent de profesie fara sa aruncati jigniri care nu fac altceva dacat sa va descalifice. Oricum vocabularul folosit imi arata clar care va este calificarea dar noi nu jignim din principiu indiferent de calificare statut social….etc. orice persoana este respectata in magazinele Bikexcs.
Dl. Dan Alin Barla aduce in continuare jigniri, desi este tratat cu respect dovedind ca de fapt ca asta doreste prin aceasta conversatie:

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
Așa ipocrizie? Tocmai dumneavoastră vorbiți despre respect ??

Ce caracter….
Inca un raspuns de la noi… deja se transforma in telenovela… In conditiile in care de la inceput noi ne-am asumat cererea clientului si am oferit produsul fara bani sau un voucher de reducere in afara campaniei, totul de la inceput, inainte de aceste emailuri.

Magazin Bike XCS <magazin@bikexcs.ro>

Nov 20 (2 days ago)

to Dan
Mult peste ceea ce ati aratat dvs. O persoana care nu accepta o greseala si care NU ACCEPTA ARGUMENTE… ce caracter are?
Clientul revine reitarand fapte care le intorce in favoarea sa, dar noi suntem pusi in situatia in care nu stim ce urmareste pentru ca deja situatia a derapat mult.
Pentru informarea dvs. dl. Dan Ain Barla, comanda o confirma magazinul nostru, dvs. doar o acceptati sau o respingeti.
Produsul oferit de noi, in magazin, nu era listat pe site, deci nu aveati cum sa stiti pretul ci doar sa PRESUPUNETI ca avea acelasi pret.
Am acceptat situatia in care am fost pusi si am dorit sa stingem conflictul in cel mai bun mod posibil pentru dvs., dar din pacate problema dvs. nu este produsul.
Nu avem competente sa rezolvam problemele pe care nu le cumoastem sau le cunoastem si nu vrem sa le facem publice.

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
Confundați minciuna cu argumentul. Mie nu mi ati spus cand am confirmat comandat si schimbul produsului despre diferența de pret. Aceasta nu reiese nici din prețurile de pe site ul dumneavoastră. Socotelile trebuie sa vi le faceți înainte sa puneți produsele la vânzare si prețurile aferente. Tocmai pentru a evita astfel de situații in care clientul face 1 ora prin traficul de vineri seara sa ridice produsul pe care si-l permite sau nu si-l permite, si constata ca este tras in piept cerându-i-se un alt pret, bineînțeles mai mare.
Reprezentantul nostru ii trimite clientului o copie a preturilor furnizorului din care reiese clar ca pretul de intrare pentru produsul oferit in magazin este la valoarea mentionata, Dovada ca acesta nu poate fi facturat este incontestabila. Alegera de a fi facut cadou reprezenta singura alternativa prevazuta de cadrul legislativ. Varinata pe care a respins-o din start. Documentul este atasat in dorarul care contine tot ce s-a discutat cu clientul pe toate canalele de comunicare.
Clientul contiuna sa ameninte in urmatorul email:
Daca va imaginati ca o sa imi inchideti gura si ca scăpați de plângere la OPC oferindu mi niste manșoane gratis, va trimit cateva poze cu bicicletele mele sa vedeți ca putin imi pasa de 7 lei sau 38 de lei sau 45 de lei. Imi pasa de bun simt, respect si corectidune, de care dumneavoastră nu dati dovada absolut deloc.

Închidem subiectul. Nu imi permit nici macar sa mai plătesc traficul aferent acestor discuții.

Ne auzim pe celelalte canale de comunicare
Apoi dupa 4 minute, de data asta, vazand ca nu intram in jocul amenintarilor, revine cu un alt email:

Dan Alin Barla

Nov 20 (2 days ago)

to me
Nu ma interesează prețurile de achiziție si managementul defectuos al promoțiilor. Nu am facut o ora degeaba prin trafic pentru ca nu sunteți in stare sa faceți niste calcule si sa confirmați comenzile corespunzător. Greșeala se plătește. Nu trimiteti omul acasa si apoi il mai si jigniți ca nu isi permite produsul, pentru ca nu a acceptat sa fie înșelat!

Punct. Voi merge mai departe cu tot ce am spus
Mai raspundem odata la fel de clar:

Magazin Bike XCS <magazin@bikexcs.ro>

Nov 20 (2 days ago)

to Dan
Nu ati inteles nimic. Pacat. Nu vrem sa scapam de nimic. Nu ne este frica de nimic. Pemtru ca nu am gresit cu nimic. Mergeti la OPC ca sa va simtiti dvs implinit. Noi ii vom astepta asa cum si in alte cazuri asemanatoare din anii trecuti am facut-o si ghiciti ce? Nu am fost amendati NICIODATA DE OPC SAU ALTE INSTITUTII ALE STATULUI pentru ca noi respectam legea in primul rand. Si legea spune ca nu putem vinde un produs sub pretul de achizitie este o concurenta neloiala sau dumping.

Magazin Bike XCS <magazin@bikexcs.ro>

Nov 20 (2 days ago)

to Dan
Foarte frumoase biclele banuiesc ca sunt cumparate de la magazine din Romania? Sa le stapaniti cu placere si sa va bucurati de ele.
Conversatia pe email a inceput la 19:10 si s-a incheiat la 21:26
Comanda pe site a fost facuta la 9:49 am, Campania noastra a inceput cu o zi inaite la ora 22:00, de atunci au fost multe comenzi, unele onorate, altele respinse din lipsa de stoc.
Campania nostra este facuta pentru epuizarea stocurilor din anul curent, deci este normal ca aceste stocuri sa lie limitate si totodata sunt rare cazurile in care putem sa mai aducem
produse din stocul furnizorului. Daca exista posibilitatea i se ofera clientului un produs similar fara a fi obligati sa il vindem la acelasi pret cu cel comandat. Chiar daca am vrea sa facem asta in unele cazuri legislatia nu ne da acest drept. In cazul clientului de mai sus s-a incercat facturarea la pretul de intrare, fara a avea nici un adaus comercial, dar clientul a refuzat. Faptul ca sora dumnealui a petrecut in trafic nu este din vina noastra. Faptul ca reprezentantul nostru i-a ofeit intotdeauna solutii pentru stingerea conflicturlui il consideram de bun augur.
 
Clientul a deschis un post de demigrare cu atingerea imaginii magazinelor noastre pe site-ul www.dirtbike.ro:

Dan Barla:

BikeXCS, pioneri la tepe poate. Am comandat produs de 38 de lei, si cand am ajuns la magazin mi s-a cerut 43, ca nu le iesea lor socoteala cu pretul de achizitie.

saptamana asta vineri la 18:07

Bike XCS Team:

Buna ziua, in urma atentionarilor primite de la clientii nostri ca este un post calomnios aici ne vedem nevoiti sa facem publice dialogurile cu individul care a postat mai sus pentru o corecta informare a utilizatorilor dirtbike.ro.

ieri la 06:30

Bike XCS Team:

Buna ziua, in urma atentionarilor primite de la clientii nostri ca este un post calomnios aici ne vedem nevoiti sa facem publice dialogurile cu individul care a postat mai sus pentru o corecta informare a utilizatorilor dirtbike.ro un site de care ne pasa si il respectam tocmai pentru corectitudine. In urma constatarii ca articolul comandat de persoana de mai sus s-a vandut INAINTE de ora comenzii dumnealui l-am sunat si informat ca acel produs nu mai este pe stoc (un set de mansoane de 38.5 lei )dar ca avem cateva optiuni pentru dumnealui ca sa-l multumim. I-am oferit un produs asemanator dar un pic mai scump (CU DOAR 5 LEI) care avea tot reducere de 30% raspunsul dvs a fost citez „Sunteti niste javre ordinare” am inteles mesajul si i-am oferit varianta de a primi un voucher de -30% pentru orice alta comanda in urmatoarele 2 luni raspunsul dvs a fost citez”Pentru asta va veti alege cu o plangere la OPC si mai multe comenzi ce probabil nu vor fi ridicate” in cele din urma am cedat si ne-am hotarat sa facem cheta si sa va dam CADOU mansoanele de 43 lei platindu-le noi echipa BIKEXCS ( SI NU GLUMIM va asteptam sa le ridicati oricand) pentru ca probabil nu vi le permiteti sau …cine stie, raspunsul dvs citez „Esti un amarat de angajat intr-un magazin de biciclete, lucrezi peste program sa dai si tu o teapa de 5 lei ” toate citatele sunt luate cu copy si paste din mailurile dvs pline de astfel de mizerii. Inchei intrebandu-ma retoric un astfel de limbaj si o astfel de gandire si abordare a unei situatii ce caracter de om ne arata ca aveti ? In regulamentul de Black Friday scrie clar ca ofertele sunt in LIMITA STOCULUI ca va oferim alte produse similare sau vouchere de compensare….etc. Nu v-a interesat nimic totul este pe principiul „eu vreau asa si toti trebuie sa se supuna” Ca produsul din stoc culoare neagra este mai scump cu 5 lei decit cel culoare rosie pentru ca …….asa vrea SRAM producatorul nimic nu v-a convins sau oprit din tirada de injurii amenintari si jigniri culminind cu lipsa de respect arata unui coleg citez iar ” Esti un amarat de angajat intr-un magazin de biciclete,” probail asa ganditi in legatura cu multe profesii considerandu-va superior net lor de parca ei nu-s tot OAMENI. Inchei amintindu-va ca, CADOUL va asteapta sau voucherul sau produsul cu 5 lei mai scump asta din respect pentru calitatea dvs de client pentru ca din cea de OM ………ati reusit sa va faceti de ras FELICITARI.

ieri la 06:58 · editează

Dan Barla:

Ce simplu e sa scoti din context niste pasaje, nu?

ieri la 07:09

Dan Barla:

In primul rând nu ati specificat telefonic ca produsul oferit la schimb este la un alt pret. Iar pe site era la acelasi pret si acela.

ieri la 07:10

Dan Barla:

In al doilea rând, jignirile au inceput din partea voastra. „Daca nu iti permiți produsul, ti-l facem noi cadou!” „Ai frustrări datorate unor probleme in viața”. Pai asta e atitudine de firma serioasă ce încearcă sa aplaneze un conflict ? De ce nu puneți la dispoziție TOATA conversatia, si doar scoateti pasaje din context?

ieri la 07:12

Dan Barla:

Adică daca am refuzat din orgoliu sa plătesc aia 5 lei cu care ati încercat sa ma înțepați, înseamna ca sunt un sărac ce nu isi permite produsul si cu frustrări alimentate de problemele din viața. Wow! Cool. Asa dovada de profesionalism!

ieri la 07:14

Dan Barla:

Nu ma interesează „cadoul”, mutumesc. Puteați da dovada de profesionalism, corectitudine si respect cand eram in magazin, si tocmai făcusem 1 ora prin trafic sa ridic produsul confirmat pentru acelasi pret cu cel din comanda!

ieri la 07:20

Bike XCS Team:

Profesionalism inseamna respectarea regulilor si legilor in vigoare. Produsul oferit de noi NU ESTE LISTAT pe site de Black Friday oare de ce ? Pai pentru ca nu intra in promotie. Pe site este doar cel rosu care nu s-a vandut in 2015 si este cu reducere. V-am facut un favor si pentru a va satisface l-am bagat si pe cel negru SPECIAL PENTRU DVS cu reducerea de BF dar……ati continuat cu injuriii si jigniri ….etc mai cu seama ca ati mintit afirmand ca ati fost in magazin totul s-a desfasurat pe mail sau telefon asa ca……Noi nu v-am injurat sau amenintat sau jignit in nici un fel (chiar daca va considerati jignit de o afirmatie ca nu va permiteti ceva noi nu asta am intentionat). Nu putem pune aici toate cele 25 de mailuri trimise de dvs nu itereseaza pe nimeni aberatiile scrise acolo ce am selectat noi sunt cuvintele dvs. Ne-ati amenintat cu OPC si cu comenzi neridicate ? DA ce este scos din context ? Ne-ati facut JAVRE NESIMTITI…etc ? Ce poate fi scos din context la o astfel de exprimare? Pentru nimic in lume o persoana civilizata nu foloseste un astfel de dialog si de exprimare. Totul va descalifica si acum incercati sa spalati aparentele insa uitati un lucru important CINE SE SCUZA se ACUZA. Aici incheiem dialogul cu dvs pentru a nu bloca posturile de aici cu asatfel de ineptii.

ieri la 07:42

Dan Barla:

Profesionalism înseamna sa nu vii de BlackFriday cu OFERTE „ȘOC” de prețuri pe care nu le poți onora (datorită legislației menționată). Profesionalism înseamnă să informezi clientul că prețul produsul oferit ca alternativă diferă, înainte ca acesta să facă un drum inutil până la magazin. Profesionalism înseamnă să nu îți jignești clientul ca e prea sărac să îți cumpere produsul, după ce acesta refuză să îl mai cumpere datorită prețului brusc mărit, repet, după un drum de o oră prin trafic.

ieri la 09:57

Dan Barla:

Cand încerci sa frigi pe cineva, pentru 5 lei, tine minte, pierzi înzecit. Un business sănătos se bazează pe satisfacția clientului, nu pe mica ciupeală. · Editat

ieri la 10:04

Dan Barla:

Dupa cum ati menționat si in e-mailuri, ati avut sute de plângeri la OPC. De aici trag concluzia ca nu am fost singurul nemulțumit de serviciile dumneavoastră. Nu cred ca toata lumea e tâmpită sa isi piardă timpul sa mearga la OPC fara motiv, si dumneavoastră exemplu de corectitudine. Ca nu v-ati ales cu nici o amenda, e partea a doua, si știm noi cum se rezolva treburile astea in tara asta.

ieri la 10:00

Dan Barla:

Aici încheiem. Nu imi pierdeam timpul, dar daca toata lumea tace si nu face nimic, nu se schimba nimic in tara asta.

ieri la 10:05

Bike XCS Team:

Stimate domnule….Ne pare rau pentru incident si va asiguram ca am oferit la momentul respectiv tot suportul nostru pentru rezolvarea situatiei.V-am propus prin intermediul sorei dvs prezenta in magazin ca reprezentant al dvs. un produs similar, dar diferit valoric, intrucat cel comandat de dvs nu mai era pe stoc el fiind trimis deja la alt client.Ati refuzat, iar persoana care va reprenta a plecat din magazin.La scurt timp ati telefonat la magazin iar seful de magazin v-a explicat ca nu se poate vinde produsul propus la acelasi pret cu cel solicitat de dvs. pentru ca legea nu permite sa vindem sub pretul de achizitie decat in niste conditii foarte stricte care nu se regasesc in cazul de fata. In omentul in care nu se poate emite bon dvs. putet lua proudsul gratuit, conform legii. Seful de magazin si-a asumat acest lucru si v-a oferit acest produs gratuit.Dvs. ati reuzat ofertele noastre.Campania nostra este bazata pe un regulament publicat la noi pe site iar activitatea comerciala se supune unui cadru legislativ clar.Din pacate am receptionat din partea dvs. o atitudine ostila. Aceasta atitudine este dovedita si in emailurile trimise spre noi si prin postarile pe acest forum. Toate sugestile si reclamatile le tratam corect si apoi le publicam pe bikexcs.ro/blog in rubrica sugestii si reclamatii pentru ca sa existe o transparenta totala despre solicitarile clientilor si modul nostru de abordare.

Echipa noastra va multmeste pentru punctul de vedere si va sta in continuare la dispozitie.

ieri la 10:53

Dan Barla:

Ati omis un lucru. Cand am fost sunat pentru confirmarea comenzii, si informat ca produsul nu exista si mi-ati oferit un alt produs similar (care pe site e la acelasi pret cu cel comandat), NU MI S-A COMUNICAT ca exista o diferența de preț. Toate ca toate, dar dupa ce ca nu era modelul dorit, nici culoarea dorita, mai era si mai scump (fapt care nu mi s-a transmis si nu reiesea nici din prețurile de pe site). Si repet, nu e vorba de bani, e vorba de ora aceea pierdută in trafic, sa ridic un produs care nu era ceea ce am comandat si la un pret mai mare decat cel comunicat telefonic si afișat pe site. Si in loc sa va cereți scuze pentru asta, ati inceput sa ma jigniți ca nu imi permit cei 5 lei in plus si ca de asta am plecat.

ieri la 14:17

Dan Barla:

Si dupa zeci de mesaje si discutii, produsul pe care il comandasem (si care nu mai exista pe stoc) este inca pus la vanzare si in promotia de BlackFriday:
http://www.bikexcs.ro/mansoane-sram-locking-foam-negre-2015.html
Iar cel ce mi s-a oferit la schimb, la un pret mai mare, nici macar nu apare pe site. Decat pe alta culoare, varianta in care costa identic cu cel comandat:
http://www.bikexcs.ro/mansoane-sram-lock-foam-contour-rosii-2015.html
Ca deh, mai e de ciugulit cate 5 lei si de la altii 🙂
I rest my case.
Over and out.

ieri la 15:53

Bike XCS Team:

Vorbim impreuna si ne intelegem separat.Continuati cu minciuna, ca ati facut 1 ora in trafic, cand dvs nu ati venit la noi in magazin am vorbit la telefon si pe email, dar este adevarat a venit domisoara care a tinut permanent legatura cu dvs telefonic si a facut poze la mansoanele cu pricina si v-a explicat, prin telefon, ca exista diferente si anume sa nu sunt ergo ci sunt drepte, diferenta de culoare a inelului de aluminiu, practic alt produs. I-am oferit tot suportul si i-am cumunicat preturile.Ati ales, prin telefon, produsul din stocul magazinului care NU figura pe site si avea alt pret de intrare, Nu intotdeauna intr-o familie de produse toate au acelasi pret. Daca doriti sa va cumparati un telefon, de exemplu, o anumita culoare are alt pret. Nu se putea vinde legal la pretul solicitat de dvs. Ne-am recunoscut eroarea si vi le-am propus cadou. Era o solutie corecta fiscal si concilianta.
Ati refuzat… de aici incolo pozitia dvs. nu mai poate fi justificata decat ca o rautate voita si un prejudiciu de imagine adus magazinelor noastre.Am inteles ca doriti sa aveti ultimul cuvant, dar noi nu suntem pe pozitie de adversitate asa ca deja aceasta discutie cade in penibil si nu face decat sa amuze pe cei care o citesc, iar pe dvs, sa va puna intr-o pozitie natural nefavorabila.Daca ati adus vorba de schimbare, schimbarea trebuie sa inceapa in fiecare dintre noi. Cereti schimbarea, dar totodata este bine sa intelegeti ca noi toti trebuie sa ne schimbam ca mentalilate si asta e efortul fiecaruia.Putem continua discutia daca doriti, va invit in magazin ca sa va dovedesc ceea ce v-am scris.Toata convesatia, inclusiv emailurile trimise la noi se vor putea consulta la noi pe blog ( http://bikexcs.ro/blog/?p=605 ) dupa inchiderea cazului, atunci cei care citesc isi vor completa parerea referitoare la acest incident. Intotdeauna cei care au vrut sa ne faca rau nu au reusit decat sa ne sporeasca audienta.Va doresc o duminica cat mai placuta.

Adrian Oltean / bikexcs.ro · Editat

acum o ora si 17 minute

In urma acestei actiuni de demigrare si atingere a imaginii magazinelor noastre am solicitat administratorului site-ului www.dirtbike.ro o copie oficiala a acestui post pentru a o atasa la dosarul reclamantului.
It's only fair to share...Share on Facebook
Facebook
Share on Google+
Google+
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin